Wednesday, January 31, 2007

Mes echarpes / My scarves

Je vous avais deja montre mes debut d'echarpes... les voici terminees, avec une autre en plus. Et oui la semaine derniere j'ai perdu 2 echarpes il a fallut dont que je mette le turbo. J'en avais vraiment besoin. Les temperatures etaient glaciales.
La popcorn a deja trouve preneuse...ma grande fille l'a trouve a son gout! Les tours de cou branching out sont pour moi. J'en ai donc fait une en rose dans une laine BDF plus fine que la violette car je trouvait qu'on ne voyait pas bien les motifs a trou trou!
I already showed you the scarves I started. I finished them. I lost 2 of my scarves last week. And it's soooo cold that I really needed new ones and quickly!
I lost one....the pink popcorn as I call it, is around my big girl's neck. The 2 branching out are for me! I started the purple one first but thought we could not see enough the nice pattern with the yarn I was using. So I made an other one (pink) with a finer yarn.
They are so warm!

No comments: